«Ανάσα» για τον εμπορικό κόσμο, χαρακτηρίζει τις κινητοποιήσεις στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά. Σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι κατά τη διάρκεια της απεργίας των δημοσιογράφων αποφορτίστηκε το καταναλωτικό κοινό, αντιδρώντας θετικά και όπως τονίζει «μύρισαν» Άνοιξη τα «εξαντλημένα» ταμεία των καταστημάτων.
Στην ανακοίνωση προστίθεται ότι «το να σιγάσουν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, δεν είναι το καλύτερο, ούτε και η επιθυμία μας και σε κάθε περίπτωση συμμεριζόμαστε την αγωνία και τον προβληματισμό των συνεργατών δημοσιογράφων.
Όμως, στο περιθώριο της δικής τους κινητοποίησης, μπορέσαμε να ξεκουράσουμε τα μυαλά μας, τα στομάχια και τις ψυχές μας, που έχουν γεμίσει με αγωνία στην αναμονή του οικονομικού Αρμαγεδώνα, που ζούμε κυριολεκτικά, αλλά και ψυχολογικά», τονίζεται στην ανακοίνωση. «Επιθυμία μας, είναι να συνεχίσουν το σπουδαίο έργο τους, με αποτύπωση των γεγονότων, χωρίς όμως περιττές και αψυχολόγητες υπερβολές, που δυστυχώς οδηγούν τους καταναλωτές σε απαισιοδοξία και συγκράτηση, κάτι που αποδεδειγμένα δεν ωφελεί κανέναν μας», αναφέρει τέλος ο Εμπορικός Σύλλογος. *
Διάβασε και το σχόλιο του Γιώργου Βέλτσου επί του θέματος...
Στην ανακοίνωση προστίθεται ότι «το να σιγάσουν τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, δεν είναι το καλύτερο, ούτε και η επιθυμία μας και σε κάθε περίπτωση συμμεριζόμαστε την αγωνία και τον προβληματισμό των συνεργατών δημοσιογράφων.
Όμως, στο περιθώριο της δικής τους κινητοποίησης, μπορέσαμε να ξεκουράσουμε τα μυαλά μας, τα στομάχια και τις ψυχές μας, που έχουν γεμίσει με αγωνία στην αναμονή του οικονομικού Αρμαγεδώνα, που ζούμε κυριολεκτικά, αλλά και ψυχολογικά», τονίζεται στην ανακοίνωση. «Επιθυμία μας, είναι να συνεχίσουν το σπουδαίο έργο τους, με αποτύπωση των γεγονότων, χωρίς όμως περιττές και αψυχολόγητες υπερβολές, που δυστυχώς οδηγούν τους καταναλωτές σε απαισιοδοξία και συγκράτηση, κάτι που αποδεδειγμένα δεν ωφελεί κανέναν μας», αναφέρει τέλος ο Εμπορικός Σύλλογος. *
Σχόλια